Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

czwartek, 2 kwietnia 2015

Zaproszenie do kociej zabawy

Koty już się wymarcowały, więc w kwietniu powinno pojawić się wiele kociątek. Liczę również na wysyp tego motywu w rękodziele. Zapraszam więc wszystkich kreatywnych miłośników miauczących istotek do wspólnej zabawy. Mam nadzieję, że znajdą się chętni do udziału w moim kocim wyzwaniu.



Reguły gry:

1. W zabawie mogą uczestniczyć osoby prowadzące blogi.
2. Należy wykonać w dowolnej technice jedną pracę z motywem kota.
3. U siebie na blogu należy umieścić osobny post z fotografiami swojej pracy i informacją o sposobie jej wykonania.
4. Jedno zdjęcie pracy oraz link do swojego posta należy wysłać na adres e-mail: charmonia@gazeta.pl
5. W tytule maila proszę wpisać: "Kocia zabawa", a w treści: "Wyrażam zgodę na publikację mojego zdjęcia w poście podsumowującym zabawę."
6. Każde zgłoszenie potwierdzę e-mailem zwrotnym. W przypadku braku takiego potwierdzenia w ciągu 3 dni, proszę o ponowny kontakt.
7. Chęć udziału należy zgłosić dodatkowo w komentarzu pod tym postem.
8. Termin wysłania zgłoszeń upływa 30 kwietnia 2015 r. o godzinie 23:59.
9. Po tym terminie w ciągu tygodnia opublikuję post ze wszystkimi nadesłanymi pracami i linkami do blogów ich autorów.
10. Do głosowania na najciekawsze podejście do kociej inspiracji i komentowania na blogach autorów zgłoszonych prac zapraszam w ciągu kolejnych 7 dni.
10. Zwycięzca może liczyć na promocję swojego bloga i banerek z wyróżnieniem. Dodatkowo Pan Wu wybierze jedną osobę, która otrzyma ode mnie upominek.
11. Celem zabawy jest integracja blogowej społeczności osób zajmujących się rękodziełem.


32 komentarze:

  1. Chętnie przyłącze się do zabawy :) Mam dwa pytania : Czy praca może być wykonana wcześniej i czy może to być post opublikowany już na blogu - jakiś czas temu ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca może być "nieświeża", najważniejszy jest motyw koci ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dla Ciebie Świątecznej radości oraz skutecznego dumania ;)

      Usuń
  3. Super zabawa, moja kicia na pewno mi pomoże w stworzeniu jakiegoś kotka, tak więc zabieram sie do roboty i dziekuję za zaproszenie. A ijeszcze pozdrowienka dla pana Wu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Wu dziękuje i odzdrawia ;) Buziaki i czekam na coś kociego od Ciebie ;)

      Usuń
  4. skoro to nie musi być nowa praca to oto mój kotek http://basiapawlak.blogspot.com/2014/05/kot-z-papierowej-wikliny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można, to ja też się nieśmiało przyłączę, chociaż nie wiem, co moje koty na to - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się przyłączę do zabawy. Jest jeszcze trochę czasu to coś wymyślę, bo akurat nie mam nic kociego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyskawicznie uporałaś się z zadaniem i stworzyłaś coś pięknego ;)

      Usuń
  7. W takim razie ja - zakochana na zabój w moim kociambrze nie mam wyjścia-biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że dołączyłaś ;) Zaskakujecie mnie cudnymi pracami ;)

      Usuń
  8. Zgłaszam się do zabawy i już publikuję post z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna zabawa, ja jako "Kociomanka" także chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeśli koty nie muszą być "pierwszej świeżości" to i ja zgłaszam moją torbę z karmelowymi kotami :)
    http://majalena.blogspot.ie/2014/10/sodkie-karmelowe-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie biorę udział:) uwielbiam kotki, a moja praca już od dziś na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywne kociątko ;) Dziękuję za zgłoszenie ;)

      Usuń
  12. Prawie ostatni dzwonek ale z przyjemnością dołączę do zabawy ... praca skończona jutro zrobię zdjęcia i spełnię wymogi regulaminu . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna kocia dekoracja ;) Oj, potraficie mnie zaskoczyć ;)

      Usuń
  13. To ja się zgłaszam na ostatni dzwonek z moim marcowym kotem:) http://jamiolowopl.blogspot.com/2015/03/marcowe-koty.html Zaraz dopełnię pozostałych regulaminowych formalności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zgłoszę, co prawda w ostatniej chwili, ale jeszcze przed terminem zamknięcia. http://ek-art.pl/zadowolony-kotek/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję ,że wybaczysz mi spóźnialstwo poprawię się w przyszłości i pozdrawiam bardzo serdecznie http://wrzesniowanostalgia.blogspot.com/2015/04/kotek-ale-niebyle-jaki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zdążyłaś, pracę opublikowałaś w terminie, a ja wciąż walczę z postem podsumowującym zabawę ;) Zachwyt i zaskoczenie działają rozpraszająco ;)

      Usuń
  16. mój głos oddaję na różowego zadowolonego koteczka. jest przesliczny. Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosik został oddany pod niewłaściwym postem, ale zaliczam ;) Różowe kociątko zdobyło drugie miejsce ;)

      Usuń