Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

sobota, 30 kwietnia 2016

Zagadkowa zabawa - pytanie 4

Nowe zadanie dotyczyć będzie rzeczy ukrytych. Pierwszą zagadkę, na zachętę, przygotowałam bardzo prostą. Na drugie pytanie możecie znaleźć odpowiedź na moim blogu, chociaż jest nieco zakamuflowana i wymaga sprytnego powiązania pewnych informacji. 






Gotowi? Regulamin zabawy dostępny jest -----> tutaj. Na Wasze odpowiedzi czekam w komentarzach pod tym postem do 31 maja 2016 r.






Pytanie nr 1:
Co jest ukryte na tym zdjęciu?

Pytanie nr 2:
Jedna z szaf w mojej sypialni skrywa pewną moją słabość. Wiem, że powinnam wydorośleć, ale wcale mi się nie spieszy. 
Czym wypełniona jest ta szafa?


5 komentarzy:

  1. Może mam wadę wzroku, ale widzę wyraźnie siedząca w liściach małpę :) A Twoja szafa skrywa pluszowe misie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widze serduszko:) a w szafie masz zapewne lalki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilę mi zeszło z tym zadaniem. Wchodziłam na tego posta kilka razy by wreszcie dzisiaj móc odpowiedzieć.
      1. na zdjęciu przez konary ukryty jest przelatujący samolot. Widać jego skrzydła, korpus i ogon.)
      2. W Twojej szafie mogą być ukryte szmaciane laleczki z dzieciństwa, albo Barbie, takie kolekcjonerskie.

      Usuń
  3. 1.Widzę głowę Smoka Wawelskiego pochylonego w jego lewą stronę. Cały z gałęzi. Chmury bez znaczenia.
    2. Nie ważne czym. Ważne, że fioletowe!!! :-)
    Maciek

    OdpowiedzUsuń
  4. odp.1- słońce za chmurką
    odp.2. parasolkami ;) przeciwsłonecznymi ;)

    OdpowiedzUsuń