Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

czwartek, 31 stycznia 2013

Podaj dalej

Nie przepadam za wszelkiego typu łańcuszkami szczęścia, ale ta gra ma bardziej osobisty charakter z uwagi na tworzone sercem przedmioty przekazywane kolejnym uczestnikom. Jako pasjonatka rękodzieła musiałam się przyłączyć. Zabawa nazywa się "Podaj dalej", a zasady pokrótce wyglądają tak: zapisując się u mnie na blogu ochotnik wyraża chęć otrzymania ode mnie małej paczuszki z drobiazgami, które własnoręcznie tworzę, natomiast po ich otrzymaniu zobowiązuje się przeprowadzić tą samą zabawę u siebie. W łańcuszkowe gierki zostałam wciągnięta przez mrumru i oczywiście muszę pochwalić się, co sama dostałam.


Czy znajdzie się jakiś desperat? Proszę w komentarzu wyrazić chęć udziału w zabawie. Trzy pierwsze osoby obdaruję prezencikiem :)


14 komentarzy:

  1. Własnie się znalazł(a)... raczej szczęściarz, a nie desperat :) chętnie pobawię się w podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam moją pierwszą Ofiarę. Poproszę Cię o wskazówkę dla listonosza, jak do Ciebie trafić, a dla mnie zestaw ściśle tajnych informacji odnośnie ulubionej kolorystyki oraz szczególnie miłego motywu ;)
      Mój adres: charmonia@gazeta.pl

      Usuń
    2. wysłałam maila :)

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w candy. Życzę powodzenia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się że wszytsko szczęsliwie dotarło i żałuję że nie moogę sama się zapisac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie. Na kiedy ma być? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam moją drugą Ofiarę ;) Cierpliwości ;) Najpierw zadam wiele pytań na temat ulubionych kolorków itp. ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To może zaryzykujesz i zostaniesz moją trzecią Ofiarą ? ;))))

      Usuń
    2. ja już wyczerpałam wcześniej limit na tę zabawę, więc chyba z przykrością muszę odmówić:((((może jeszcze jakaś ofiara się znajdzie:)pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  6. Ja sie zglaszam jako trzecia ofiara :) juz sie nie moge doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam moją trzecią Ofiarę ;) Mam już komplet, więc przystępuję do personalizowania upominków ;)

      Usuń