Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 27 września 2015

Candy na zamówienie

Trzy lata temu postawiłam pierwsze nieporadne kroczki w blogosferze. Sprawiliście, że świetnie się tutaj czuję, więc zapraszam po rocznicową niespodziankę.


Zasady zabawy:


1. W candy może wziąć udział każdy, komu spodobała się któraś z moich prac.


2. Warunkiem udziału jest zgłoszenie się w komentarzu pod tym postem do 31 października 2015 r. do godziny 23:59.


3. W komentarzu należy wybrać jedną z moich prac oraz określić wymarzony kolor i rodzaj biżuterii lub dekoracji według wzoru.


- tytuł posta lub link do posta,
- numer zdjęcia,
- kolor,
- rodzaj 
(biżuteria np. kolczyki, naszyjnik, bransoletka, itp. 
lub dekoracja np. do zawieszenia, skrytka, figurka w wybranym kształcie itp.).


4. Wyboru można dokonać pośród wszystkich moich prac w dowolnej technice, pokazanych od początku prowadzenia bloga aż do tej pory.


5. Nagrodą będzie nowa praca (prawie) taka sama jak ta prezentowana wcześniej.


6. Osoby zgłaszające się anonimowo proszone są o podanie imienia lub pseudonimu, a jeśli się nie znamy, proszę dodatkowo o podanie adresu e-mail.


7. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w pierwszym tygodniu listopada.


8. W przypadku dużej ilości chętnych na moje rękodzieło, zostanie nagrodzonych więcej osób.


9. W losowaniu uwzględnione będą wyłącznie komentarze zawierające informacje wskazane we wzorze.


8 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy Moniu:))Ja tam chętnie przygarnęłabym takiego motylka jak w banerku, w dowolnym kolorze:))Pozdrawiam i życzę dalszych blogowych lat:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie i ja wezmę udział w Twoim Candy. Gratuluję 3 rocznicy. Zakochałam się w Twoich makramowych bransoletkach shamballa z 28 czerwca 2015.http://fiolety.blogspot.de/2015/06/bransoletka-shamballa.html 11 zdjęcie złotej bransoletki. Ja bym bardzo chciała taką ale w fiolecie lub czarną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniu gratuluję rocznicy blogowania. Moniu do Ciebie na candy się zapiszę. A co bym chciała dostać? Nie biużutek bo zwyczajnie nie ma kiedy ich nosić. Gdy mogę wybrać to chciałabym jakąś maleńką niespodziankę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie i ja się zapiszę. Zauroczyły mnie kolczyki śliwkowe. Nawet nie muszą być "śliwkowe". Forma i pomysłowość mnie zauroczyły. Cudne! A poza tym te kolczyki - makramowe motyle. W każdym kolorze :)
    I 100 lat na blogerze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak fajnie, że możemy sobie coś wybrać :).

    Lubię nosić kolczyki, a moimi ulubionymi kwiatkami są tulipany więc musiało paść na ten wpis :).
    http://fiolety.blogspot.com/2015/08/tulipany.html

    Tylko wolałabym brązowe brzegi i jeśli jest możliwość srebrne bigle, bo jestem alergiczką ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w Candy ! Mnie podoba się broszka antydepresyjna (czasami bardzo by mi się przydała) ,ta w słonecznym ,żółtym kolorze :)
    Gratuluję okrągłej rocznicy :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej Candy ! Gratuluje rocznicy :) Nie pogardziłabym papierowo-wiklinowym koszyczkiem w kolorze bordowym lub białym :)
    Panda

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej Candy ! Gratuluje rocznicy ! Ja chętnie przygarnęłabym koszyczek papierowo-wiklinowy w kolorze bordowym lub białym :)
    Panda

    OdpowiedzUsuń