Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

piątek, 18 października 2013

Ankieta rozdawajkowa

Kolejne przesyłki z prezentami z mojej poprzedniej rozdawajki już są gotowe i po weekendzie ruszą do swoich nowych właścicieli. Brakuje mi jeszcze kilku adresów, więc proszę moje zwyciężczynie o uzupełnienie. Zaczynam robić upominki dla następnych osób na liście, a dla Was mam zadanie bojowe.

Niedługo zaproszę Was na kolejne candy, w którym cztery osoby zostaną nagrodzone. Wszystkie upominki będą fioletowe. Do wygrania będzie TEN KAPELUSZ i filcowany naszyjnik widoczny na zdjęciu. Szukam pomysłu na pozostałe dwa podarunki.


A teraz zadanie dla Was. Napiszcie mi, co najbardziej chciałybyście dostać: kolczyki, bransoletkę, naszyjnik czy broszkę. Podpowiedzcie mi też, jaka technika Wam się najbardziej podoba: filcowanie, szycie, wire wrapping, makrama, decoupage czy może coś upcyklingowego.


15 komentarzy:

  1. hmm filcowana fioletowa bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Upcyklingowe kolczyki, np podobne do tych które sa do wylosowania na 150 spotkaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Branzoletkę stylem gotyckim z trupią czachą lub krzyżem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię styl gotycki, ale obawiam się, że jest niszowy ;)

      Usuń
  4. cudny naszyjnik, już czekam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoleta ładniusia , zgaduję ,że filc o pozostałych stylach nie mam pojęcie, więc sorki ale nie pomogę.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawię się filcem na mokro i na sucho, ale też może być z arkuszy ;)

      Usuń
  6. czekam czekam i się odzywam , bo ... nie podałam adresu, o ja brzydka paskuda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz taką fantazję kobieto że wszystko będzie fajne .

    OdpowiedzUsuń