Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

czwartek, 9 lipca 2015

(O)błędna zabawa - głosowanie

Kot uśmiechnął się w podziwie, że aż tyle osób odważyło się pokazać swoje rękodzielnicze niedoskonałości. Odczekałam symboliczny kwadrans na spóźnialskich. Możemy przystąpić do głosowania. Oczywiście, nie wybieramy tutaj najpiękniejszej pracy, ale najciekawsze podejście do tematu zabawy i doceniamy umiejętność zdystansowania się do siebie samego albo poczucie humoru autora.



1. Głosowanie odbywa się w komentarzach pod tym postem do 17 lipca 2015 r. do godziny 23:59. 
2. Należy wskazać jedną pracę, która najbardziej Was zainteresowała. 
3. Każda osoba może zagłosować jeden raz. 
4. Osoby komentujące anonimowo proszone są o podpisanie się. 
5. W przypadku takiej samej ilości głosów, o wyborze zwycięzcy zadecyduję ja, ale wolałabym uniknąć takiej sytuacji. 
6. Dozwolone jest zachęcanie na swoich blogach do głosowania, ale bez wskazywania zwycięzcy. 
7. Komentarze są moderowane i ukażą się dopiero po zakończeniu głosowania, a więc w dniu 18 lipca 2015 r.
8. Zachęcam do zaglądania na blogi autorek, gdzie możecie znaleźć opisy prac oraz więcej zdjęć.
9. Wszystkie prace prezentuję w kolejności nadsyłania zgłoszeń.









4. Agatka - kreatywny bazarek




6. Majalena - Handmade by Majalena


7. Ewa - Biżuteryja


8. Krystyna - CreaDiva


9. Bogusława - Decu - moja pasja


W zabawie wzięło udział dziewięć osób. Mam nadzieję, że w tych burzowych klimatach nie przeoczyłam żadnego zgłoszenia. Fotografie zostały wykonane przez poszczególne autorki prac oraz opublikowane za ich zgodą. Czekam na Wasze komentarze.


10 komentarzy:

  1. Głosuję na kolczyki Ewy z Biżuteryji (poz. 7). No znam ten ból, kiedy "trzeba" zrobić dwa różne, ale w podobnym klimacie kolczyki na dwa oddalone od siebie uszy :o) One mnie rozczulają. Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki za wygraną. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. spośród wszystkich prac- nafajniesze sa misiak Agatki majaleny- widać mankamenty, ale jednocześnie sa takie słodkie! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. glosuje na numer 7 Ewa Biżuteryjna

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam szyć maskotki, więc głos oddaję na uroczego misiaka Majaleny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Glosuje na nr 8 - Krystyna CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  6. WSzystkie prace maja to cos ;) Ja glosuje na nr. 9 :) Pozdrawiam i dziekuje za mila zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm bardzo trudny wybór, ale zdecydowanie mnie zauroczył misiek Majaleny. Jest przefajny, ja jakoś mam słabość do misiaków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja głosuję na kolorową czapeczkę CreaDivy :)

    OdpowiedzUsuń