Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

wtorek, 12 grudnia 2017

Kingsajz po zmroku

Nadeszła pora na prezentację ostatniej porcji zdjęć maluchów upolowanych w tym podejściu. Mam poczucie niedosytu, ale nie mogłam zostać dłużej we Wrocławiu. Krasnale odprowadziły mnie pod sam dworzec autobusowy i wyraziły nadzieję, że nie będę odwlekać następnej wizyty. Na fotografiach widnieją kolejno:

1, 2. Papa Krasnal (ul. Świdnicka)
3. Zikusia (ul. Świdnicka)
4. Capgeminiusz Programista (ul. Świdnicka)
5. Gazeciarz (pl. Kościuszki).
6. Spadochroniarz (ul. Komandorska)
7. Florianek (ul. Świdnicka)
8. Recyklinek (ul. Świdnicka)
9, 10. Kasyniarze: Hazarduś, Pokerek, i Farciarz (ul. Piłsudskiego).
11. Mellonik (ul. Swobodna).
12. Concierge (skrzyżowanie ul. Suchej i Borowskiej).








A co powiecie na mały test na spostrzegawczość i umiejętność czytania ze zrozumieniem? Pytanie brzmi: ile brązowych krasnali zgromadziłam do tej pory? Oczywiście, nie chodzi o kolor, tylko o stop, z którego są wykonane. Na Wasze odpowiedzi czekam do 20 grudnia 2017 r.


3 komentarze:

  1. wyszło mi 42 plus pies bez krasnala :)

    hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed
    in Yahoo News? I've been trying for a while but
    I never seem to get there! Appreciate it

    OdpowiedzUsuń
  3. I like reading an article that will make men and women think.
    Also, many thanks for allowing me to comment!

    OdpowiedzUsuń