Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

środa, 22 października 2014

Satarial w pubie Grodzka 42

Pomysł na piątkowy wieczór, 3 października 2014 r., podsunęła nam Mitsu. Performerska oprawa dla występu zespołu Satarial zapowiadała się interesująco i postanowiliśmy naocznie sprawdzić, co kryje się pod określeniem "erotic show". Do pubu o przydługiej, ale zdradzającej lokalizację nazwie, Grodzka 42 Hard Rock Music, wybrałam się w towarzystwie Ewy, Piotrka i Pawła.
 
Z Lolitą z zespołu Satarial
Fot. Paweł Świrek


Jako support wystąpił Mastemey. Chłopcy z Krakowa pokazali świetny warsztat muzyczny i z pewnością tymi swoimi ostrymi dźwiękami wykują sobie wysoką pozycję na metalowej scenie. W skład kapeli wchodzą:
Łukasz Bartkowicz - gitara, wokal,
Paweł Staszewski - gitara,
Kamil Haba - perkusja,
Piotr Kruk - gitara basowa.



Gwiazdą wieczoru był Satarial. Rosjanie przede wszystkim zaskoczyli mnie ilością sprzętu i rekwizytów. Zastanawiałam się, czy widownia zmieści się na sali, kiedy kolejne pudła wnoszono do lokalu. 

Podczas koncertu najbardziej spodobały mi się kawałki folkujące. Na pierwszej pozycji mojej listy przebojów uplasowały się piosenki, w których pojawia się niezwykły wokal perskusistki, Angeliki. Do gustu przypadły mi również jej buty.




W szumnie zapowiadanym pokazie erotycznym spodziewałam się więcej niedomówień, dwuznaczności i symboliki. Dziewczyny jednak okazały się bezpruderyjne i nie miały nic do ukrycia. 



Na mojego bloga zaglądają dzieci, więc więcej zdjęć pokazać nie mogę. Dorosłe osoby zapraszam na fotorelację Pawła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz