Kalendarium

* 17 lipiec 2016 r. - Festiwal Etnomania w Wygiełzowie
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

poniedziałek, 18 lutego 2013

Wyniki fioletowej zagadki

Zacznę od statystyk. Mam nadzieję, że się nie pomyliłam w rachunkach i że nikogo nie pominęłam. Chęć udziału w mojej zabawie zgłosiło w sumie 28 osób na wszystkich trzech dostępnych platformach, często przeskakując między nimi. Niektórzy sypali pomysłami z rękawa jak łupieżem w telewizyjnej reklamie szamponu. Inni ograniczali się do jednej propozycji. Skojarzenia szły we wszystkich możliwych kierunkach. Tylko dwóch panów odważyło się przyłączyć do gry.

Na blogu w regulaminowym terminie widniało 16 komentarzy, z czego 5 z propozycjami konkursowymi. Pod zdjęciem na stronie spotkania robótkowego pojawiło się aż 168 komentarzy autorstwa 15 osób, z czego 72 dotyczyły pomysłów na rozwiązanie zagadki. Natomiast na mojej ośce czasu na FB 16 osób zamieściło 131 komentarzy, w tym 47 propozycji dotyczących bezpośrednio mojego pytania.



Moja własna koncepcja wykorzystania kulek była jak najbardziej niewinna - zamierzam zrobić filcowe kotki w formie kolczyków i broszek, więc mniejsza kuleczka będzie główką, a większa brzuszkiem. Najsprawniej na wskroś tajemne zakamarki mojego umysłu zostały prześwietlone przez mrumru.

Ale ideą mojej zabawy był wybór pomysłu najbardziej oryginalnego i najciekawszego w subiektywnej ocenie Mitsu. Jurorka miała tak ogromny dylemat, że dwukrotnie prosiła mnie o przedłużenie czasu do namysłu. W końcu zdecydowała się nagrodzić Agnieszkę Zambrzycką za komentarz zamieszczony na osi czasu: "dzieci z probówki - widok z góry :D".

Agnieszce serdecznie gratuluję. Kociak powinien być gotowy w przyszłym tygodniu. Wszystkim dziękuję za udział w akcji wyciskania ze śmiechu moich łez.


14 komentarzy:

  1. Agnieszce gratuluję:)
    i cieszę się, że ślimaki się także spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moniu. To bardzo kreatywny blog - gratuluję pomysłów. Dziękuję za udział w moim candy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla Agnieszki i dla Mitsu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! :D wiedziałam że to będą koty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie pomyślałam na początku ale koty są super, już nie mogę doczekać się ich zdjęć. :) Gratuluję Agnieszce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinka cierpliwości - czas jest deficytowym towarem ;)

      Usuń
  6. Gratuluję serdecznie, Agnieszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Tobie, Moniu, pomysłu na świetną zabawę! Też gratuluję, oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń