Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

środa, 20 lipca 2016

Owalowa fantazja

Niemal zapomniałam o szkolnych obowiązkach i niewiele brakowało, a nie odrobiłabym zadania domowego. Tematem pracy były owale w kilku rzędach.


W wyniku niekontrolowanych eksperymentów z łączeniem żeberek powstał dość abstrakcyjny ptaszek przeznaczony na zawieszkę do naszyjnika. Do wykonania główki wykorzystałam wzór na różyczkę. Następnie dodałam sznurek w innym kolorze i kontynuowałam wyplatanie w trzech rządkach, łącząc je od połowy pracy. Stopniowo zmniejszałam ilość sznurków, więc przy ogonku zostały już tylko te początkowe. Zawieszkę zgłaszam na zaliczenie do makramowej szkoły.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz