Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 27 marca 2016

Stokrotka

Stokrotki zrobiłam dwa tygodnie temu z myślą o pewnym projekcie. Z braku czasu musiałam zmienić koncepcję i zostały w formie skromnego bukiecika. Inspirację podesłała Majalena na blogu D.I.Y. Wielkie umysły myślą podobnie, właśnie zauważyłam, że u niej też pojawiły stokrotki. Moja modyfikacja polega na ponacinaniu również środka kwiatka w drobne paseczki i na zaokrągleniu brzegów płatków. Całość zamocowałam na wykałaczce i okleiłam bibułą. Wykorzystałam materiały z odzysku - żółte ulotki, białe marginesy z niepotrzebnych już wydruków oraz zieloną bibułę, która wcześniej służyła jako opakowanie.




4 komentarze:

  1. Moniu, jak widzę u Ciebie też nic się nie marnuje, nawet skrawki papieru wykorzystujesz na kwiatuszki i to jeszcze, jakie ładne. Stokrotki, jak żywe z łąki.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze:) bardzo lubię stokroteczki:) pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniu totalny odzysk. Świetne stokrotki i coś z fluidami jest na rzeczy bo zastanawiałam się nad następnymi szydełkowymi kwiatkami i stokrotki przemknęły mi przez myśl. Moniu, a Twoje stokrotki inspirują do działania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dopiero zobaczyłam że podlinkowałaś na blogu DIY ten wpis. Śliczne stokrotki! Ja właśnie wracam znów do zabawy z quilingiem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń