Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

czwartek, 10 marca 2016

Fioletowe urodzinki

Czas pędzi jak szalony. Kolejny rok mojego życia niepostrzeżenie przeniósł się do przeszłości. Jako największy jego sukces zapisałam zaliczenie pierwszego semestru na nowych studiach. Urodziny świętowałam w gronie najbliższych przyjaciół. Nie musiałam martwić się o tort, gdyż Magda i Marcin upiekli dla mnie niesamowicie smaczne fioletowe cudeńko, idealnie dopasowane do mojej sukienki.


Urodziny, standardowo trzynaste, obyły się bez ofiar, chociaż kot zachowywał się dziwnie. Nie uczestniczył w imprezie, bo niektórzy twierdzą, bez medycznych podstaw, że mają alergię na jego sierść. A jednak sprawiał wrażenie kompletnie pijanego i nawet zapomniał, że nie lubi, kiedy robię mu zdjęcia.



4 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego raz jeszcze i kotełkowi. :* Ludzie są przewrażliwieni, wygląda że koteł ma większą alergię na ludzi niż ludzie na kota. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję urodzinowego przyjęcia, tort wygląda na bardzo smakowity. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Moniu masz co świętować. A tort bardzo apetycznie wygląda. Co do kot świetnie wyszło zdjęcie z językiem czyżby próbował tortu niepostrzeżenie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściskam Cię serdecznie Kochana Jubilatko. Ala

    OdpowiedzUsuń