Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 15 lutego 2015

Frywolitka

Frywolitki to jeden z najpiękniejszych rodzajów koronki. Wbrew pozorom i swojemu delikatnemu wyglądowi, przedmioty wykonane w tej technice są wyjątkowo trwałe. Wymagają one jednak ogromnej cierpliwości i niezwykłej precyzji. Przymierzam się do tej techniki od dawna. Magda, nasz krakowski ekspert w tej dziedzinie, podjęła się wyzwania, aby wprowadzić mnie w arkana frywolitkowej krainy, ale mój zaplątany czas wciąż nie pozwala skrzyżować naszych ścieżek. Na moją własną radosną twórczość w tej dziedzinie trzeba będzie zatem jeszcze poczekać. Fioletowym cudeńkiem obdarowała mnie Kasia. Jestem oczarowana tą bransoletką i jeszcze raz dygam nóżką w podziękowaniu za tak piękny prezent.




2 komentarze:

  1. Śliczny prezent Moniu, gratuluję. Może wkrótce sama będziesz robić takie cudeńka. Trzymam kciuki i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam całą litanię technik, których chciałabym się nauczyć ;)

      Usuń