Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

poniedziałek, 26 marca 2018

Mój chłopak jest dziewczyną

Całkowitej pewności nie mam, bo brakuje mi doświadczenia w rozpoznawaniu płci. Ukończenie przyspieszonego kursu internetowego skłania mnie do postawienia hipotezy, że osobnik od początku naszej znajomości uznawany za samca jest samicą. Jego zachowanie wydawało się typowo męskie. Odrzucał wszelkie formy gry wstępnej, takie jak głaskanie, drapanie za uszkiem czy przytulanie. Bywał brutalny. Kilka razy oberwałam od niego z liścia. Właściwie bez powodu. Karał mnie za każdą próbę zbliżenia się. Ostentacyjnie pokazywał chęć dominacji. Nawet wygląd zewnętrzny wskazywał na faceta. Przecież nosi wąsy!


Problemy z prawidłowym określeniem płci są u nas rodzinne. Na działce moich Rodziców przed laty pojawiły się dwa dzikie kociaki. Dokarmiane przez nas stały się częstymi gośćmi. Jednego mój Brat nazwał Bojownikiem, bo na widok samochodu od razu przybiegał i łasił się w oczekiwaniu na przysmaki. Drugi nieśmiało zbliżał się do miski dopiero, gdy w pobliżu nie było człowieka. Brat wołał na niego Srajda. Po pewnym czasie Bojownik urodził kocięta, a Srajda okazała się kocurem...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz