Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 20 grudnia 2015

Bałwanek

Ulepiłam bałwana. Wiem, nie ma śniegu. Ale jest moja wyobraźnia. Przyplątało się przeziębienie i zakopało mnie w pościeli. Nie potrafię leżeć bezczynnie, więc powstało nieco nowych rzeczy. Zimy nie cierpię, ale toleruję ją w tej suchej wersji. Upcyklingowy bałwanek podoba mi się bardziej od prawdziwego.



A teraz niespodzianka: mała zagadka dla Was. Bałwanka w całości stworzyłam ze śmieci. Dokleiłam jedynie gotowe oczka. Osoba, która precyzyjnie odgadnie pochodzenie wszystkich elementów, dostanie ode mnie nagrodę. Przerwę świąteczną zamierzam wykorzystać twórczo i na pewno wykończę wszystkie zaległe upominki i przygotuję nowe. Na propozycje rozwiązania mojej zagadki czekam pod tym postem do 31 grudnia 2015 r. do godziny 23:59.




9 komentarzy:

  1. no i nie zgadłam z czego jest bałwanek, ale jest przefajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniu na wstępie przede wszystkim zdrowia . A co do bałwanka trudno powiedzieć myślę ,że pochłonęłaś jakąś bombonierkę,i z opakowania zrobiłaś bałwanka. Bałwanek jest nie za duży, ale pękaty nie wiem czy w brzuszku nie chowa kuleczki z antyprespirantu. Choć stawiam bardziej na odpowiednio pocięty pasek przekładki. Kapelusz chował kiedyś czekoladkę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś bardzo blisko ;) Z bombonierki zrobiłam kapelusik ;) Ciałko powstało z falistej tekturki po ciastkach Hit - o wiele podatniejsze są na zwijanie niż bombonierkowe przekładki i tylko po wewnętrznej stronie jest płaski, dzięki czemu można uzyskać taki trójwymiarowy efekt ;) Rzeczywiście, papier pocięłam w różnej szerokości paseczki, zwężające się na zewnątrz ;)

      Usuń
    2. Moniu na hity nie wpadłam bo bardzo rzadko je kupuje. Ale byłam blisko. Pozdrawiam cieplutko i nie pracuj już tak intensywnie bo ferie za pasem. I nie wiem czy Ciebie też to dotyczy,ale powodzenia na zaliczeniach. :-):-):-)

      Usuń
  3. nie będę wymyślać bo jak micia pomyślałam o bombonierce- ale czekam na rozwiązanie zagadki bo pomysł zapisałam i postaram się w przyszłym roku zrobić podobne- świetny pomysł i wykonanie !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutorial niebawem, wciąż mam problem z synchronizacją wolnego czasu i światła dziennego ;)

      Usuń
  4. Bałwanek jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekał się licznego rodzeństwa podczas warsztatów dla dzieci ;)

      Usuń