Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 13 sierpnia 2017

Rusałka winna

Szukałam pomysłu na oryginalny stojak na butelkę wina. W założeniu powinien być zgodny z koncepcją yin i yang oraz połączyć pierwiastek męski i żeński. Jak się zapewne domyślacie, wybieram się na ślub. Zdecydowałam się na dość masywną podstawę, symbolizującą poczucie bezpieczeństwa, i dodałam motyw motyla, bo przecież w każdym związku potrzeba lekkości i radości. Całość wyplotłam z papierowej wikliny, a zainspirowała mnie jedna z moich rusałek z poprzedniego posta.


Nawiązanie, oczywiście, jest bardzo luźne. Nie kopiowałam wzoru, ograniczając się jedynie do kolorystyki: pomarańczowy, brązowy i biały. Zresztą, moim zdaniem, rusałka osetnik, cechuje się o wiele ciekawszym rysunkiem od spodu skrzydeł. Stojak na wino podrzucam do kolorowej zabawy u Danutki.




12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna interpretacja kolorów wybranego motylka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ oryginalna praca! Rusałka winna wyszła Ci znakomicie. Nie dość, że świetnie się prezentuje to zawiera w sobie coś smacznego:)
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł na prezent ślubny i pięknie wykonany, w pierwszej chwili pomyślałam że to naturalna wiklina - ślicznie wyszedł ten motylek. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i unikatowy prezent pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monia to wcale nie jest takie proste wypleść motyla,super,że udało Ci sie to tak fajnie zrobić .
    Dziękuję kochana za udział w sierpniowych kolorkach i pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna a jednocześnie praktyczna ozdoba :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa praca. Motyl z papierowej wikliny to wielkie wyzwanie, a do tego oryginalny prezent :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny motyl i super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadanie na temat, dosłownie. I super prezent :)

    OdpowiedzUsuń