Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

wtorek, 14 lutego 2017

Romantyczna czarownica

Zupełnie zatraciłam poczucie czasu. Noce wymieszały się z dniami i zagubiłam się w rzeczywistości. Dopiero Piotrek przypomniał mi, że dzisiaj są Walentynki. Oderwałam się więc od pracy, szumnie zwanej naukową, i stworzyłam romantyczną czarownicę. 


Bazą figurki jest opakowanie po kulkowym dezodorancie. Kapelusz i pelerynę zrobiłam z filcu. Włosami podzieliłam się własnymi, stąd zapewne wzięła się taka rozczochrana fryzura. Miotła powstała z żywej wikliny, ale bardzo nie lubimy zimowej aury, więc gałązki natychmiast zakwitły filcowymi kwiatuszkami. Prawdziwa czarodziejka musi mieć czarnego kota. Wydaje się wyrośnięty jakiś, ale z pewnością jest magiczny. Życzę Wam ogromu miłości i słodkości w życiu.


PS: Wyniki i prawidłowe odpowiedzi w zagadkowej zabawie opublikuję po zakończeniu sesji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz