Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 10 grudnia 2017

Obiecanki cacanki a krasnalom radość

Ze zdziwieniem spojrzałam na rozpędzony czas. Minęły ponad cztery lata od złożenia krasnalom obietnicy. Wrocław zdarzał mi się wielokrotnie, ale był jedynie znikającym punktem tranzytowym. Tym razem towarzyszył mi chaos wywołany niespodziewaną koniecznością nowej konfiguracji alfabetu planów. Krasnali nie przewidywałam, jednak przerwa obiadowa w programie konferencji stwarzała szersze perspektywy. Strawę cielesną wymieniłam na duchową. Poszukiwania przeprowadziłam intuicyjnie bez mapy, ale uzbierała się spora kolekcja. Na moich fotografiach prezentują się kolejno:

1, 2, 3. Ciastuś i Amorinek (ul. Wita Stwosza).
4, 5. Wypłatnik (Rynek).
6, 7. Wodziarz (Rynek).
8. Przodownik (Rynek).
9, 10, 11. Głuchak, Ślepak i W-Skers (Rynek).
12. Lionek (Sukiennice).
13. TynQuś (Sukiennice).
14. Eremef (Sukiennice).
15. Ottuś (pl. Solny).
16. Troszka i Adoratorek (Rynek).
17. Kowal (ul. Kuźnicza).
18. Janinek (ul. Kuźnicza).
19. Suwenirek (Rynek).
20. Turysta (Rynek).
21. Lady Wolność (Rynek).
22. Długi (pl. Solny).
23. Giełduś (pl. Solny).
24. Życzliwek (Rynek, pl. Gołębi).
25. Leszko z Wrocławca (Rynek, pl. Gołębi).
26. Obieżysmak (Rynek).
27. Pomagajek (Sukiennice).
28. Rogalik (ul. Kuźnicza).
29. Bartonik (Sukiennice).
















Ciąg dalszy nastąpi...


1 komentarz: