Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

piątek, 9 października 2015

Dodatek antydepresyjny

Jesień obrywa liście z drzew i przenika serca chłodem. Najchętniej o tej porze roku uciekłabym do ciepłych krajów. W tym roku przed październikową wyprawą terapeutyczną powstrzymały mnie zajęcia na uczelni.


Inspirowaną daliami broszkę uszyłam z prasowanego filcu. Nawet samo spojrzenie na ten odcień pomarańczowego koloru wpływa pozytywnie na nastrój, jednak zupełnie nie odnajduję siebie w tej gamie kolorystycznej. Pracę zgłaszam do kwiatowej zabawy u Agatki.



17 komentarzy:

  1. Moniu masz rację to bardzo energetyczny kwiat -broszka od razu się uśmiecham lubię jesień i liście na drzewach w tych ognistych barwach. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu cieplej się robi patrząc na Twój daliowy kwiat . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fakne broszki i takie energetyczne w barwie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój antydepresant bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nic, dalia jak prawdziwa. No wyrazy uznania, to trudny temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie wyjechałabym do ciepłych krajów,zdecydowanie jestem ciepłolubne stworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dalia Ci wyszła i w takim energetycznym kolorku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna broszka :) Na dzisiejszy śnieżny u mnie dzień jest jak znalazł na rozgrzewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dalia wygląda super, szczególnie na tych gałązkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne też myślałam o takiej filcowej broszy. Twoja zachwyca pięknem i kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paca i kolor w sam raz na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię dalie, a takie słoneczko w twoim wykonaniuz pewnością rozświetli pochmurne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna broszka w radosnym kolorze. Wyglądałaby cudnie na śliwkowym szaliku, swetrze lub płaszczu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe i bardzo realne te ozdoby , urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń