Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

środa, 31 grudnia 2014

Grudzień w kostiumie kąpielowym

Przy pierwszym podejściu salwowałam się ucieczką. Widok osób kąpiących się na zewnątrz przy minusowej temperaturze nie spełniał norm mojej ciepłolubnej natury. Dopiero za drugim razem odważyłam się rozebrać i zanurzyć w wodzie. We Vrbovie znajduje się siedem basenów termalnych. Kąpiele w nich rekomendowane są przy reumatyzmie i chorobach układu ruchowego, a także w stanach pozawałowych. Nie uskarżam się na żadną z tych przypadłości, ale z pewnością mogę stwierdzić, że ta brunatna i śmierdząca siarką woda działa łagodząco na skórę.


Rozbawiły mnie lokalne formy promocji kąpieliska termalnego. Nie znam autora tych unikalnych "rzeźb", ale z pewnością można pogratulować mu odwagi.



6 komentarzy:

  1. "rzeźby" super !!
    Gratuluję odwagi, też penie miałabym wątpliwości czy będę zadowolona z takiej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały obrazek. Nareszcie bez krasnali ogrodowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dałam się namówić na kąpiel w ciepłych żródłach na dworze leżał śnieg - niesamowite wrażenia - co prawda nie odważyłam się wyjść jak inni i natrzeć się śniegiem, ale kąpiel zaliczyłam! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie dałabym się natrzeć śniegiem ;) Buziaki ;)

      Usuń