Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

niedziela, 20 kwietnia 2014

SLOT Fest Azja Centralna

Tegoroczna edycja Festiwalu SLOT wydała mi się jakaś taka wychudzona i pozbawiona blasku. Zaskoczyły mnie pustki podczas tego wydarzenia, pomimo bardzo atrakcyjnego programu. Tematem wiodącym była Azja Centralna. Tradycyjnie już prowadziłam warsztaty decoupage'owe. Na chwilę zajrzałam na zajęcia Agnieszki, która pokazywała alternatywne zastosowanie metalowych podkładek oraz nakrętek i zrobiłam sobie bransoletkę.


Fot. Agnieszka Czubala



Na ścianach powieszono fotografie z azjatyckich podróży, w laboratorium produkowano radość w miednicach, inteligentów kuszono ciekawymi wykładami, aktywni mogli poćwiczyć żonglerkę i cyrkowe sztuczki, leniwi natomiast mogli odpoczywać w Czajowni. Nie mogę rozgryźć zagadki tak niskiej frekwencji.




Największe wrażenie na mnie zrobił malarz Stanisław Kmiecik. Uwielbiam ludzi, którzy, zamiast narzekać na kłody, jakie los lubi podrzucać, po prostu omijają je i realizują własne pasji. Malowanie ustami i nogami to dla mnie sztuka niedościgła. Artysta zademonstrował niedowiarkom, że jest to możliwe.


Stanisław Kmiecik i jego obrazy


2 komentarze: