Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

piątek, 6 grudnia 2013

Podane dalej

Koniec roku czai się za progiem, więc mimo brutalnej rzeczywistości pożerającej każdą sekundę, próbuję posklejać zaległe blogowe podsumowania. Do zabawy "Podaj dalej" zapisałam się u Magdy. Przesłane do mnie piękne prezenty pokazałam już wcześniej. Moim zadaniem było wykonanie upominków dla kolejnych trzech osób. Na listę chętnych do kontynuowania akcji zapisały się: Krysia, Ania oraz Dorotka.

Tak się szczęśliwie złożyło, że moje podarki mogłam Krysi przekazać osobiście, gdyż w maju spontanicznie przyjechała na wycieczkę do Krakowa. Stanowczo była u mnie zbyt krótko i zaledwie ułamek mojego świata zdążyłam jej pokazać. Mam nadzieję, że przyjedzie kiedyś na dłużej. Nasze wspólne pamiątkowe zdjęcie pochodzi z koncertu Czterech kotów.


Krysia lubi pomarańcze oraz zielenie. Przygotowałam dla niej pomarańczowe kolczyki - serduszka makramowe na nakrętce z butelki, zielone kolczyki w technice wire wrapping i naszyjnik w zieleniach zdobiony kwiatuszkami z opalanych butelek PET.



Ania lubuje się w czerniach, niebieskościach, czerwieniach i fioletach, a w zestawie upominkowym marzył jej się motyw koci. Uszyłam dla niej filcowe kolczyki - kocie łebki w wersji czarno-niebieskiej. Do paczuszki dołożyłam kolczyki fioletowe dropsy filcowane na mokro oraz czerwony makramowy naszyjnik.



Dorotka nie podała mi żadnych wskazówek odnośnie swojego upragnionego prezentu, więc przygotowałam dla niej małą niespodziankę: kolczyki wykonane w technice shrink plastic, kolczyki - żołędzie zdobione czarną koronkową serwetką oraz podkładki pod kubki wykonane w technice decoupage i dekorowane złotem płatkowym.



I na koniec jeszcze podziękowanie za wyróżnienie, które dostałam od Kasi. Nie przekazuję dalej, ale oczywiście można się poczęstować dobrowolnie.


1. Twoja ulubiona pora roku? - lato ;)

2. Wolisz psa czy kota? - kota ;)
3. Jeśli były możliwe podróże w czasie do jakiego etapu w życiu byś powróciła? - do liceum ;)
4. Jesteś skowronkiem czy sową? - sową ;)
5. Twój ulubiony owoc - maliny ;)
6. Wolisz kawę czy herbatę? - kawę ;)
7. Twoja ulubiona pora dnia? - wieczór, późny wieczór ;)
8. Gdybyś jeszcze raz mogła wybrać zawód czy byłby inny niż obecny? - tak, coś niepraktycznego, nietechnicznego i dającego poczucie wolności ;)
9. Jakim środkiem transportu pojechałabyś w podróż dookoła świata? - motocyklem ;)
10. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie? - chyba Smurfy ;)


4 komentarze: