Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

środa, 18 września 2013

Małe przeprosinki

Wiem, że wiele osób oczekuje niecierpliwie na mój tutorial upcyklingowy przeróbki plastikowych opakowań na biżuterię metodą shrink plastic. Ale tak się złożyło, że akurat mam w domu niespodziewanego gościa, a tym samym ograniczony dostęp do pokoju, który z racji najlepszego oświetlenia służy mi za prowizoryczne studio fotograficzne. Proszę więc jeszcze o mały kredyt czasowy i obiecuję, że przez całą najbliższą niedzielę szaleć będę z aparatem, aby przygotować pełną instrukcję obsługi drugiego życia plastiku, którą opublikuję zaraz po weekendzie.


6 komentarzy:

  1. ależ my się wcale nie gniewamy, prawda dziewczyny?

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo....doooobrzeee.... jeszcze poczekamy...

    nie no żartuje :) oczywiście ciesz się gościem :) a na tutorialek spokojnie cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że się nie gniewamy! ;)
    Nie ma za co
    Ja do dziś porządkuję moją "pracownię" i końca nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz bardzo ciekawy blog. Dziękuję za odwiedziny i udział w candy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń