Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

środa, 5 czerwca 2013

Zasięg globalny

Do prowadzenia bloga przymierzałam się przez wiele lat. Nie przypuszczałam, że kogoś w ogóle mogą zainteresować moje myśli, ani tym bardziej, że znajdę stałych czytelników na całym świecie. To niesamowite, że trafiają do mnie osoby z zupełnie nieznanych mi zakątków. 

Indonezja jest dla mnie absolutną egzotyką, a właśnie tam mieszkająca Inge zaprosiła mnie do udziału w swoim konkursie, w którym wygrać można odzież. Nagrody są naprawdę ciekawe, więc zachęcam do skorzystania z tej szansy.

Po szczegóły odsyłam na blog Inge.



1 komentarz:

  1. I wcale mnie to nie dziwi, że masz czytelników na całym świecie! Dziewczyno, masz tyle pozytywnej energii że nie sposób tego nie poczuć :)

    OdpowiedzUsuń